حجت حق

جمعه های تکراری

آتشی از عشق در جانم فکندی، خوش فکندی

 من که جز عشق تو آغازی و پایانی ندارم

سر نهم در کوی عشقت، جان دهم در راه عشقت

من چه گویم؟ من به جز عشقت سر و جانی ندارم 

 امام خمینی(ره)

 

انتظار

گرفته بوی تو را خلوت خزانی من

 کجایی ای گل شب بوی بی نشانی من

چنان که عطر تنت در رواق ها جاریست

 چگونه گل نکند بغض جمکرانی من ؟ 
 

هفت شهر عشق را عطار گشت ، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم


 انتظار

 

سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشیم

چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشیم

هر چند "امین" بسته ی دنیا نیم اما

دلبسته ی یاران خراسانی خویشیم

مقام معظم رهبری

  

انتظار  

 ای دل اگر عاشقی، در پی دلدار باش!

بر در دل روز و شب منتظر یار باش!

دلبر تو جاودان بر در دل حاظر است

روزن دل بر گشا، منتظر یار باش!

عطار نیشابوری

 

 انتظار

گفتم که خدا مرا مرادی بفرست

طوفان زده ام، راه نجاتی بفرست

گفتند که با زمزمه ی "یا مهدی"

نذر گل نرگس صلواتی بفرست 

انتظار  

در بزم ولا جام هدایت مهدی است

مقصود زنور بی نهایت مهدی است

ثبت است که بر جریده ی عالم قدس

گلواژه ی روشن هدایت مهدی است

 انتظار

چه عاشق می شوم وقتی که تنها می شوم با تو!

و چشمان تو را محو تماشا می شوم با تو!

تو را از چشم های من نهان کردند و می دانند

همین امروز و فردا باز پیدا می شوم با تو !

 مهدی خلیلیان

انتظار  

ای نسیم سر خوشی که از کرانه ها عبور می کنی

ویای چکاوکی که کوچ تا به جلگه های دور می کنی

آی راهیان! گر از دیار یار ما عبور می کنید

پرسشی کنید از او که ای بهار، کی ظهور می کنی!

 محمد رضا ترکی

انتظار  

دلم هوای تو کرده، هوای آ مدنت

صدای پای تو آید، صدای آ مدنت

بهار با تو بیاید به خانه ی دل ما

قدم به خانه ی ما نهِ، صفای آ مدنت

 انتظار  

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

نیک می بینم وقتی که زود است و نه دیر

مهربانی حاکم کل مناطق می شود

 

انتظار

 

نیمه شب صورت خود را به خدا خواهم کرد

از خدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد

تا که جان دارم و از سینه نفس می آید

به تو و مهر تو ای دوست وفا خواهم کرد

  

انتظار  

صدای آمدنت را به گوش ما برسان!

زمان غیبت خود را به انتها برسان

کنار تربت زهرا به وقت نا فله ات

دعای خویش را به یاری این گدا برسان!

 جواد حیدری

انتظار  

 آقا نگاهت سوی آهوهاست، می دانم

دستان پاکت مثل من تنهاست، می دانم

آقا اگر تو بر نمی گردی، دلیل آن

در چشم های پر گناه ما است، می دانم

 انتظار

 

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم

ما خاک قدوم هر چه زبیا صفتیم

از زشتی کردار دگر خسته شدیم

محتاج دو پیمانه می معرفتیم

 

 انتظار

صحبتی شد که خدا باب نجاتی بفرست!

تلخی ذائقه را شاخه نباتی بفرست!

می رسد با علم سبز امامت بر دوش

از چه خاموش نشستی، صلواتی بفرست!

 

 انتظار

بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد

دعا کبوتر عشق است که بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا

ز پشت پرده ی غیبت به ما نظر دارد 

انتظار  

قطعه ی گمشده ای از پر پرواز کم است

یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

 این همه آب که جاری است نه اقیانوس است

 عرق شرم زمین است که سرباز کم است

 

 انتظار

 نه در این کوه صدایی،نه در این دشت غباری

 نه به این روز امیدی، نه از آن دور سواری

 برس ای عشق به داد دل ما چشم به راهان

 تا کنیم عزم خود جزم به یاری سواری

 سعید بیابانکی

 

 انتظار

وقتی بیایی نسل طوفان در  رکابت

جنگل به جنگل این سواران در رکابت

وقتی بیایی آسمان نوشان خاکی

آتش نفس، بی مرگ مردان در رکابت

 

 انتظار

شب از حضیض نهان سوی اوج می آیند

چو وقتِ وقت رسد، فوج فوج می آیند

قسم به صبر وصفاشان، به رأیشان سوگند

به هیمه ی نفس اسب هایشان سوگند

که گرد ظلمت شب به باره می شویند

به خون تازه زمین را دوباره می شویند

 علی معلم

 

انتظار  

بخوانید یاران، همه دلداران

سرود هم عهدی در فراق جانان

می خوانم هر شب، شعر هم عهدی

شب جمعه منم و ذکر یا مهدی

 

انتظار  

 به  پای مهدی، همه سربازیم

ز  ارکان ابر قدرت قرار اندازیم

ما خمارانیم، عبد جانانیم

تا  ابد انصارالمهدی می مانیم

 

 انتظار  

در جمکران مانند باران حس بگیریم

ردّی، نشانی از گل نرگس  بگیریم

همچون پِرِ پروانه ها اوجی بگیریم

اینک سراغی از گل نرگس بگیریم

       حیدری کاشانی

 

 انتظار  

هجران جانان تا به چند؟ آن یار کو، آن یار کو؟

در جمکران قلب من، دیدار کو، دیدار کو؟

ای عاقلان دیوانه ام، زنجیر زلف یار کو؟

بر شعله های شوق دل، پروانه ی دلدار کو

انتظار  

این جا فضای روح بخش جمکران است

این جا مکان مهدی صاحب الزمان است

این جا مکان گریه و سو ز و گداز است

این جا امام عشق در حال نماز است

 محسن حافظی

انتظار  

یا علی جانم به قربانت بگو مهدی کجاست

بوسه ام تقد یم دستانت بگو مهدی کجاست

گاه گاهی جمعه ها دل بی قراری می کند

می شوم این هفته مهمانت، بگو مهدی کجاست

انتظار  

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد، نیامدی

چه اشک ها به چهره ها رسوب شد، نیامدی

خلیل آتشین سخن، تبر به دوش بت شکن

خدای ما دوباره سنگ وچوب شد، نیامدی

برای ما که خسته ایم ودل شکسته ایم، نه

ولی برای عده ای چه خوب شد، نیامدی

تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام

دوباره صبح، ظهر، نه غروب شد، نیامدی

انتظار  

عمری به انتظار نشستم، نیامدی

دل را به روی غیر تو بستم، نیامدی

ای خضر راه گم شدگان در مسیر عشق

چشم انتظار هر چه نشستم، نیامدی

گفتند سبز پوش تو از کعبه می رسد

هر جمعه رو به کعبه نشستم نیامدی

 انتظار

امشب نشسسه بر دلم غم های عالم

بی تو گذشت این جمعه هم آقای عالم

این جمعه هم از تو خبر حتی نیامد

شب آمد و من ماندم و غم های عالم

انتظار

 

این جمعه هم گذشت و تو اما نیامدی

ای روح آسمانی دریا نیامدی

ای از تبار آینه ها ای حضور سبز

ای آ خرین ذخیره طه نیامدی

انتظار  

با سمند سرکش شراب عشق تو

ندبه می کنم : (( حبیب من کجاست ؟

ماه من، تمام هستی ام کجاست ؟

آی آسمان بگو به من

که حجت خدا، روح آفتاب محور زمین

تمام عشق فاطمه، مهدی ام کجاست؟!))

 سید محسن بنی فاطمی

انتظار  

ای بهانه ی تمام اشک های صبح جمعه ام!

ناله های ندبه ام!

چه می شود به این نگاه بی رمق نظر کنی؟!

انتظار

فارس حجاز !

یار دلنواز!

کی شود برای لحظه ای امید من!

ز سرزمین سینه ام گذر کنی ؟

سید محسن بنی فاطمی

انتظار  

 

عصا ره ی همه ی گل های احمدی، مهدی است

گل همیشه بهار محمدی، مهدی است

انتظار

آن که می گفت: ز یک گل نشود فصل بهار

چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید

انتظار

خوب است ما هم مثل باران حس بگیریم

هر شب سراغی از گل نرگس بگیریم

 انتظار

آه می کشم تو را با تمام انتظار

پر شکوه کن مرا ای کرامت بهار!

انتظار

ده روز مهر گردون افسانه است وافسون

یک لحظه خدمت تو، بهتر ز مُلک ما را

انتظار

من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم

پیدا نمی شدی تو، باید که مرده بودم

انتظار

زلیخا دیدن و یوسف شنیدن

شنیدن کی بود مانند دیدن

انتظار

طلایه دار سحر گاه نور می آید

امیر قافله ی عشق و شور می آید

انتظار  

تو بدین همه لطا فت که ز حور دل ربودی

ز چه بر منِ سیه رو درِ دوستی گشودی؟

انتظار  

کدام  جمعه دعا مستجاب خواهد شد

سوار صاعقه پا در رکاب خواهد شد

انتظار

چه شود ز راه وفا اگر نظری به جانب ما کنی

که به کیمیای نظر مگر مس قلب تیره طلا کنی

انتظار

بوی عطر یاس دارد جمعه ها

 

وعده دیدار دارد جمعه ها

 

جمعه ها دل یاد دلبر میکند

 

نغمه یابن الحسن سر میکند

 

 انتظار

 

نخواهم گل که گل بی اعتبار است

 

تمام سر آن فصل بهار است

 

تو را خواهم من از گل های عالم

 

که بوی تو همیشه ماندگار است

 

یا صاحب الزمان (عج)

 

انتظار  

 

از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم

 

تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم

 

گفتند که غروب جمعه خواهی آمد

 

آنقدر نیامدی که ما پیر شدیم

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

     انتظار      

 

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد

 

بر پشت ستم کسی تبر خواهد زد

 

سوگند به هر چهادره آیه نور

 

سوگند به زخمهای سر شار غرور

 

آخر شب سرد ما سحر می گردد

 

مهدی به میان شیعه بر میگردد

انتظار

 

 

هنوزهم انتظار و انتظار است

 

هنوزهم دل به سینه بی قرار است

 

هنوز هم خواب میبینم به شبها

 

همان مردی که بر اسبی سوار است

 

همان مردی که آید جمعه روزی

 

واین پایا ن خوش انتظار است

 

انتظار  

 

یابن الحسن :

 

یا بفرما به سرایم یا بفرما که سر آیم

 

همه معبود تو باشی چه بیاسم چه بیایی

 

انتظار  

 

منتظران را به لب آمد نفس

 

ای شه خوبان تو به فریاد رس

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

انتظار  

 

همه جا بروم به بهانه تو

 

که مگر برسم در خانه تو

 

همه جا دنبال تو میگردم

 

که تو یی درمان همه دردم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

 انتظار

سئوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت
اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم

انتظار


ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...

انتظار  

 

باز هم آدينه‌اي آمد ولي مهدي كجاست؟
يك نفر مي‌گفت مهدي جمعه‌ها در كربلاست...!


انتظار  

در راه عزيزي است كه با آمدنش

هر قطب ‌نما ، قبله‌ نما خواهد شد...!

 

انتظار  

بیا که جاده قلبمان را پاییز گرفته

و چشم انتظار بهاریم

بیا که در سختی انتظارت

 در سرخی غروب بر جاده پر درد انتظار غمگین نشسته ایم.

 انتظار

 

ادعای دوستی دارم ولی ای وای من * روز و شب ها گریه کرد از دست من مولای من

روزها رفت من از مولای خوبم غافلم * هر کسی را جا داده ام اندر دلم

ظاهرآ مجنون و او لیلای بی همتای ماست* باطنا لیلی ما دنیای پر غوغای ماست


 

 

انتظار  

پای به سر خود نِه دوست را در آغوش آر


تا به کعبه وصلش دوری تو یک گام است

 

انتظار  

خون شد دل من از این جدایی ای دوست


تا چند بنالم که کجایی ای دوست

هر شب به امید، سر نهم بر بالین


شاید تو به خواب من بیایی، ای دوست

 

انتظار  

ما منتظر تو ایم و تو منتظری

 

از سختی انتظار خود با خبری


یک جمعه ی دیگر سپری گشت و نگشت


هجران تو ای صاحب جمعه ، سپری

 

انتظار  

یابن الحسن! آقاجان!


از دوری تو غمین و نالان هستیم

وز کردۀ خود کمی پشیمان هستیم

اصلیت ما را تو اگر می پرسی

از کوفه ولی مقیم ایران هستیم!

انتظار  

 

یوسف زهرا!

گذشته سن حضورت ز سن نوح، ولی...

شمار مردم کشتی نکرد تغییری...!

اگر چه...

او یوسف دلربای زهراست با هیچ گوهری خریدنی نیست

با دیده لبریز از گناه آن روی چون ماه دیدنی نیست


ولی...

تو مگو ما را بدان شه بار نیست

بار کریمان کارها دشوار نیست

انتظار  

 

من به آمار زمین مشکوکم...!!!


اگر این سطح پر از آدمهاست،

پس چرا یوسف زهرا تنهاست؟!

 

 انتظار

مني که مايه ننگم به حد رسوايي

چگونه از تو بخواهم به ديدنم آيي

چو خويش يار تو ديديم چه نيک فهميدیم

عزيز فاطمه مهدي چه قدر تنهايي

 

 انتظار

دارد زمان آمدنت دير مي شود ...

دارد جوان سينه زنت پير مي شود ...

تقصير گريه هاي غريبانه شماست ...

دنيا غروب جمعه چه دلگير مي شود...

 انتظار

 

خدا کند که مرا با خدا کنی آقا !

ز قید و بند معاصی رها کنی آقا !

دعای ما به در بسته می خورد ، ای کاش !

خودت برای ظهورت دعا کنی آقا!


انتظار

بوی عطر یاس دارد جمعه ها

 

وعده دیدار دارد جمعه ها

 

جمعه ها دل یاد دلبر میکند

 

نغمه یابن الحسن سر میکند

 

انتظار  

 

نخواهم گل که گل بی اعتبار است

 

تمام سر آن فصل بهار است

 

تو را خواهم من از گل های عالم

 

که بوی تو همیشه ماندگار است

 

یا صاحب الزمان (عج)

 

انتظار

از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم

 

تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم

 

گفتند که غروب جمعه خواهی آمد

 

آنقدر نیامدی که ما پیر شدیم

 

اللهم عجل لولیک الفرج

انتظار

 

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد

 

بر پشت ستم کسی تبر خواهد زد

 

سوگند به هر چهادره آیه نور

 

سوگند به زخمهای سر شار غرور

 

آخر شب سرد ما سحر می گردد

 

مهدی به میان شیعه بر میگردد

 

انتظار

هنوزهم انتظار و انتظار است

 

هنوزهم دل به سینه بی قرار است

 

هنوز هم خواب میبینم به شبها

 

همان مردی که بر اسبی سوار است

 

همان مردی که آید جمعه روزی

 

واین پایا ن خوش انتظار است

 

انتظار

منتظران را به لب آمد نفس

 

ای شه خوبان تو به فریاد رس

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 انتظار

 

همه جا بروم به بهانه تو

که مگر برسم در خانه تو

همه جا دنبال تو میگردم

که تو یی درمان همه دردم

يا ابا صالح مددی مولا

یا ابا صالح مددی مولا  

انتظار

خدا کند که مرا با خدا کنی آقا !

ز قید و بند معاصی رها کنی آقا !

دعای ما به در بسته می خورد ، ای کاش !

خودت برای ظهورت دعا کنی آقا!

 


هفت شهر عشق را عطار گشت ، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
 
انتظار
 

به امید روزی که همه پیام‌های کوتاه این باشد: " جاء المهدی ... "

روز ظهور تو چه سرافکنده می شوند

آنها که از دعای فرج کم گذاشتند

 انتظار
 
بخوان دعای فرج را دعـا اثر دارد

دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را کـه یـوسـف زهـرا

ز پشت پرده‌ی غیبت به ما نظـر دارد

 

انتظار
کی می‌شود، که تو میهمان خانه هایمان باشی؟

و بر لبانمان مژده وعده ظهور تو جاری؟

ای آخرین موعود!

انتظار

 

برای آمدنت انتظار کافی نیست

دعا و اشک و دل بی‌قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی

دعای این همه شب‌زنده‌دار کافی نیست

انتظار

اسیر  مانده ایم در بهانه های پاپتی / و میله های آهنین و عشق های ساعتی

حوالی نگاهمان دوباره صف کشیده است /  صداي تیک  تاک غم , شماره های صنعتی !

انتظار

در  حسرت تو دربدری شد نصیب خضر / ورنه به سیر کوه و  بيابان چه می‌کند

دست نیاز به‌سوی تو دارد وگرنه نوح / با زورق شکسته به طوفان چه می‌کند ؟

انتظار

بهار  عشق شکوفا نمی شود بی تو / بیا که غنچه ی دل وا نمیشود بی تو

بر آی از افق ای آفتاب صبح امید / که شب  رسيده و فردا نمی شود بی تو . . .

 

 

انتظار

ای آنکه در  نگاهت حجمی زنور داری / کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی / ای آنکه در  حجابت دریای نور داری . . .

انتظار

اگر چه روز من و  روزگار می گذرد / دلم خوش است که با یاد یار می گذرد

چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است /  قطار عمر که در انتظار می گذرد . . .

انتظار

از نو  شكفت نرگس چشم انتظاری ام / گل کرد خار خار شب بی قراری ام

تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو / دیدم هزار  چشم در آیینه کاری ام . . .

انتظار

از میان  اشك ها خندیده می آید کسی  / خواب بیداری ما را دیده می آید کسی

با ترنم با ترانه با سروش سبز آب / از گلوی بیشه  خشكيده می آید کسی . . .

انتظار

از  فراقت به جوانی همگی پیر شدیم / بی تو از وادی دنیا همگی سیر شدیم

بی خود از حادثه ی عشق تو دیوانه و مست /  عاشق کوی تو گشتیم و زمین گیر شدیم . . .

انتظار

از  انتظار خسته ام و یا دلم گرفته است؟ / تو مدتی است رفته ای ، بیا دلم گرفته است

نگاه سرد پنجره به کوچه خیره مانده بود /  گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است

انتظار

ای  طبيبا بسر بستر بیمار بیا بهر  دلداري دلسوخته زار بیا

تو که دل را به نگاهی بربودی زکفم بپرستاری بیمار دل افکار بیا . . .

به امید ظهورش . . .

انتظار

غیر از تو مرا دلبر و  دلدار نباشد /  دل  نيست هر آندل که ترا یار نباشد

شادم که غم هجر  تو گرديده نصیبم /  بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد . . .

انتظار

ای پیک راستان خبر یار ما بگو / احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور / با یار آشنا سخن آشنا بگو . . .

 

انتظار

ای  سايه سار ظهر گرم بی ترحم! / جز سايه دستان تو، جایی نداریم

تو آبروی خاکی و حیثیت آب / دریا تویی؛ ما جز تو دریایی نداریم . . .
انتظار

 خدايا مردم از هجران مهدی /   نديدم چهره تابان مهدی

چنانم کن که بنمایی حسابم  /  مرا در زمره یاران مهدی . . .

انتظار

بود  محرابم ابروی تو ای دوست / نمازم جانب کوی تو ای دوست

اگر حبل المتین فرموده  قرآن /  نباشد غیر گیسوی تو ای دوست . . .

 

انتظار

ای آفتاب هستی ای شور  عشق ومستی / بازآ بخوان کلامی زان معجز الهی

ای دیده ها به راهت ای قائم هدایت / تا کی کنم  حكايت شرح غم جدائی

انتظار

کی شود بینم رخ ماه دل  آراي ترا تا کشم بر دیدگان خاک کف پای تر

سر به بالین با امید دیدن رویت نهم تا مگر در  خواب بینم روی زیبا ترا . . .

انتظار

ای پری رو زچه رو روی  نشانم ندهی /  مویی از طره گیسوی نشانم ندهی

دلم از هجر رخت سوخت خدا را زچه رو /  جلوه ای زان رخ  دلجوي نشانم ندهی . . .

انتظار

خال زیبای  جمال دلربایت را بنازم / بوی عطر جانفزای خاک پایت را بنازم

گرچه سرو ناز نازد بر قدو بالای نازش /  سرو نازم ناز کم کن  ناز هايت را بنازم . . .

 

انتظار

خواهی که در پناه  كرامات سرمدی  / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی

لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را  / با ذکر سبز یک  صلوات محمدی . . .

انتظار

چشمه‌های نور را ازدیده جاری می‌کنیم / تا بیائی جمعه‌ها را بی‌قراری می‌کنیم

در  شقايق زارها با اشک سرداران عشق / ردّ پای خسته‌ات را مشکباری می‌کنیم . . .

انتظار

رایحه ای ببویمت، نرگس خوب روي من / بگذار تا  بجويمت ، ای همه جستجوی من

راز دلم بگویمت ، ای همه گفتگوی من /خون جگر ، خبر کند قصه مو به موی من . . .

انتظار

چه خوش است من بمیرم به ره ولای  مهدي / سروجان بها ندارد که کنم فدای مهدی

همه نقد ِ هستی خود ، بدهم به  صاحب جان / که یکی دقیقه بینم رخ دلگشای مهدی . . .

انتظار

در سرى نیست که سوداى سرکوى تو نیست / دل  سودا زده را جز هوس روى تو نیست

سینه غمزده‏اى نیست که  بي روي و ریا / هدف تیر کمانخانه  ابروي تو نیست

انتظار

ارباب زمین، امیر مریخ، بیا / تا نخل ستم برکنی از بیخ بیا

از قول همه  منتظران می گویم / ای پیرترین جوان تاریخ بیا . . .

انتظار

مهدیا  منتظرانت همه در تاب و تبند / همه ی اهل جهان، جمله گرفتار شبند

چو بیایی غم و ظلمت برود از عالم / شاد گردد دل آنان که  گرفتار غمند . . .

انتظار

وقتی میگیم خدا کند که بیایی شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .

التماس دعای فرج

انتظار

ویرانه نه آنست که  جمشيد بنا کرد / ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت

ویرانه دل ماست که هر  جمعه به یادت صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت. . .

به امید فرج آقا امام زمان

انتظار

ای کاش همه می دانستند  دنيايي  که در آن حجت خدا نباشد جهنمی بیش نیست.

جهنمی که اگر نیک بنگری زبانه های آتش آن را خواهی دید.

آری ای دوست ! تا زمانی که بهشت  ظهور نکرده است من و تو مقیم جهنمیم . . .

انتظار

عاقبت یک روز  مغرب محو مشرق می شود / عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

شرط می بندم زمانی که نه دور است ونه دیر /  مهرباني حاکم کل مناطق می شود

انتظار

 

 مهدي جان بیا و دنیاى دل را به بوى خوش فطرت پر کن.

دل‏هایى که همواره در سرزمین نیمه شب تو را مى‏خوانند

و به عشق تو در آسمان  مكاشفه پرواز مى‏کنند . . .

انتظار

 خدايا با نور امام مهدی، همه‌ی  تاريكي ها را روشن کن . . .

آمین

انتظار

 

 اوست که در انتظار تواست تا پرده‌ی غیبت را بدری و چهره‌

دل‌آرایش را به مشاهده بنشینی، او  غائب نیست؛ از هر حاضری حاضرتر است،

این تویی که غائبی، تو باید حاضر شوی، او  منظر توست . . .

 

انتظار

طلوع نزدیک است اگر بخواهیم

ظهور تو زیباتر از ظهور همه‌ی زیبایی‌هاست

چشم به راه  زيباترين بهاریم

خدایا انتظار چقدر دیر می‌گذرد

با صد نگاه خسته، صدا می‌زنیم تو را

بیایید همه  منتظر آمدنش شویم . . .

 

انتظار

هر روزی که می گذرد، یک روز به  ظهور امام زمان نزدیک تر می شویم

اما به خود امام زمان چطور . . . ؟

 

انتظار

سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز  ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم . . .

 

انتظار

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست  / بهر فرج و  ظهور مهدی صلوات . . .

انتظار

هر کجا  سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است

پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است

با خبر باشــید ای چشم  انتظاران ظهــــور

بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است

اللهم عجل لولیک الفرج

انتظار

 دستم به دامانت در این آغاز فصل سرد / آخر سکوت تو غزل را می کشد برگرد

آوار غم بر شانه های شهر را بنگر / شعری بخوان آرامشی پیدا کند این درد . . .

انتظار

غروب  جمعه رسیده است و باز تنهایی  / غروب این همه غربت چرا نمی آیی؟!

زمین به دور سرم چرخ می زند پس کی  / تمام می شود این روزهای یلدایی . . . ؟

انتظار

 ديدار یار غایب دانی چه لطف دارد؟

ابری که در بیابان برتشنه ای ببارد . . .

تعجیل در فرج آقا صلوات

انتظار

فقط  گفتي به ما پرواز ، پرواز! / در زندان غیبت کی شود باز ؟

بدون تو چگونه پرگشاییم؟ / برای هر عمل هستی سر آغاز . . .

یا مهدی ادرکنی

انتظار

کوه باید تو را رکوع کند / ماه باید تو را خضوع کند

«سرافرازی» به احترام حضور / پیش پای شما خشوع کند . . .

 

انتظار

برای من بیا  امشب دعا کن / مرا از بند این دنیا رها کن

بیا و یک نظر بر من بیافکن / سپس من را به دردت مبتلا کن . . .

یا اباصالح المهدی

انتظار

ورق های  توسل گشته دسته  / و انگشتانمان هم پینه بسته

فقط از تو سرودیم و نگفتیم  / که از اعمالمان هستی تو خسته . . .

به امید ظهورش و به امید آمرزش گناهانمان

 

انتظار

کدام  نقطه ی این خاک زیر پا ی تو نیست

کدام پاره ی خورشید آشنا ی تو نیست ؟

بگو کدام نسیم شکفته در واد ی است

که ذهنش آینه بندانی از صفا ی تو نیست ؟

تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

انتظار

این  جمعه جان حضرت زهرا ظهور کن / قلب غمین منتظران پر سرور کن

با یک توسلی به در خانه ی خدا / از جاده ی ظهور بیا و عبور کن . . .

 

انتظار

خدا کند که رضایم فقط رضای تو باشد  / هوای نفس نباشد همه هوای تو باشد

خداکند که گزارت فِتد به منظر  چشمم / که سجده گاه نمازم به جای پای تو باشد . . .

انتظار

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد / در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفترعمرم  سياه شد اما / امید دیدن رویت دوباره پیدا شد . . .

یا صاحب الزمان ادرکنی

انتظار

این  جشن ها برای من ” آقا ” نمی‌شود!

شب بـا چـراغ عاریـه، فردا نمی‌شود

خورشیدی و نگـاه مـرا می‌کنی سفید

می‌خـواستـم ببینـمت؛ امـّا نمی‌شود!

انتظار

بیا باغ و گل بی قرار تو اند / شب و پـنجره وامدار تواند

در این بغض و تردید و  نا همدلي / دل و دیـده در انتظار تو اند . . .

انتظار

 

کى رفته‏اى ز دل، که تمنا کنم تو را؟!

کى بوده‏اى نهفته، که پیدا کنم تو را؟!

غیبت نکرده‏اى، که شوم طالب حضور

پنهان  نگشته اي ، که هویدا کنم تو را

انتظار

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391ساعت 16:17 توسط رضابــابــــایی| |
طبقه بندی: اس ام اس  
برچسب ها: رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي رضا بابايي

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin